יריעת חסם רעש
יריעת חסם רעש

אקוסטיקה ליחידת קירור ומיזוג

לא נעים לכם מהשכנים שמתלוננים בלילה על הרעש של מנועי יחידות הקירור? מנועי ומדחסי יחידות הקירור במפעל שלכם יוצרים רעש סביבתי בלתי מתקבל על הדעת? מיזוג אוויר וקירור הם חלק חשוב מחיינו. מעבר למזגן המופעל כמעט בכל בית, במגוון ענפי תעשיה הקירור והמיזוג הם הכרחיים. למשל, מפעלים בהם ישנה עבודה רציפה של מכונות וגם בתי חולים, מעבדות ובעצם כל חברה בה קיים עומס אנשים. הקירור רב העוצמה מופעל ומבוקר באמצעות מערכות מורכבות שהמרכז שלהן נמצא בחדרי קירור ומיזוג, והן יוצרות רעש בעוצמה גבוהה. אותו רעש מפריע בין היתר לריכוז אלו העובדים בסביבת חדר הקירור ולכן, בידוד רעשים מחדרי קירור ומיזוג הוא חיוני. חברת אקוסטיק פלוס היא חברה בעלת יותר מ-10 שנות ניסיון בתחום ומאחוריה אלפי לקוחות מרוצים הנהנים מפתרונות החוסמים ומפחיתים רעשים המטרידים את הסביבה.

החומר הטוב ביותר

הפתרון עבור יחידות הקירור והמיזוג מגיע בדמות יריעות וספוגים אקוסטיים לחסימת וספיגת הרעש, והן הפחתת הוויברציה. עבור כל בעיה מתאימים פתרון איכותי וייחודי לה כאשר ספיגת הרעש מתבצעת על ידי ספוגים אקוסטיים גדולים ועבים, תוך כדי שילוב של חסמי רעש SB+ ו SB18. חומרי הבידוד בהם נעשה שימוש הינם בעלי יכולת ספיגה מעולה לרעשים בעוצמה משתנה ובתדרי קול שונים, כך שהם לא רק מונעים מן הרעשים לחדור דרך קירות החדר, התקרה או הרצפה אל החדרים הסמוכים, אלא גם משפרים את האקוסטיקה בחדר- כך העובדים האחראים על הבקרה של מערכת הקירור ונמצאים בחדר יסבלו פחות מן הרעש. את חומרי הבידוד ניתן להתקין בצורות שונות אך הדרך הפשוטה ביותר היא הדבקתם על קירות חדר הקירור. היתרון הוא שהחומרים מגיעים כלוחות או גלילים עם חומר הדבקה וניתן להדביקם באופן עצמאי.

טיפים לבידוד מיטבי

כאשר מדובר על חדרים רועשים כמו חדרי קירור ומיזוג, מומלץ ליישם את הבידוד לא רק על הקירות אלא גם על התקרה או הרצפה. התקנה של תקרה אקוסטית, המורכבת מאריחים של חומר מבודד כגון צמר זכוכית או צמר סלעים, תמנע את חדירת הרעש אל הקומה שמעל והיא מגיעה בצבעים וצורות שונות שיתרמו לעיצוב. בידוד הרצפה נעשה באמצעות התקנת יריעה של חומר בידוד מתחת לריצוף ומעליו ניתן להתקין פרקט התורם גם הוא לבידוד רעשים.

החומר הטוב ביותר

אנחנו באקוסטיק פלוס נשמח להמליץ לכם על החומר הטוב ביותר לתנאי החדר ולעוצמת הרעש אצלכם ובמידת הצורך גם לסייע בהתקנה.