פאנל אקוסטי תלוי
פאנל אקוסטי תלוי

פאנלים אקוסטיים תלויים

בין אם זה בחדר בבית או בחלל העבודה במשרד בעיית הדהוד פוגעת באיכות הצלילים והשיח באותו המרחב. כאשר יש הד בחלל מעברי הרעש הרבה יותר בולטים ואינם נעימים לאוזן כלל היות וכל רעש הכי קטן נשמע כמו המולה. יחד עם זאת, אנשים חוששים להשתמש בפתרון הפאנלים האקוסטיים מכיוון שהם בטוחים שזה יפגע בעיצוב. אקוסטיק פלוס היא חברה המתמחה בפתרונות אקוסטיקה איכותיים ובמשך יותר מ-10 שנה מספקת תוצאות בלתי מפשרות לאלפי לקוחות שנהנים משירותי יעוץ, מכירה ויישום של פאנלים שהם לא רק מהווים פתרון אקוסטי יעיל אלא גם אסתטיים למראה. לעובדה שכיום קיימים אריחים דקורטיביים שלא רק יפתרו את בעיית הדהודים ויהפכו את העבודה בחלל לנעימה יותר אלא גם יתרמו בפן העיצוב.

אריחים אקוסטיים +SKY

פאנלים אקוסטיים דקורטיביים לתליה, פתרון אקוסטי מעולה לחלל בדומה ליריעות האקוסטיקה לתקרה אך עם הבדל אחד בולט והוא הוויזואליות והעיצובים הנקיים ומרשימים. בעצם יש להם תפקיד כפול- מצד אחד הם גורמים לשיפור אקוסטי בחלל ובולעים את ההד ומצד שני הם הופכים לחלק משמעותי בעיצוב החדר. האלמנטים נתלים מהתקרה הקיימת ומגיעים בשלל צבעים, עיצובים, צורות וכמובן במידות שונות, כך שניתן ליצור עיצוב אישי וייחודי. יתרון נוסף הוא בכך שביצוע והיישום קלים כאשר מבוצעים על ידי אנשי מקצוע. מדובר בפתרון לבית פרטי או לעסק אותו ניתן ליישם בבתי קפה, חנויות, אולמות, משרדים, חלל פתוח, חדרי הרצאות ועוד. פאנלים אלו פופולאריים במיוחד בחדרי עבודה בהייטק בזכות יתרונותיהם הרבים.

שאלות נפוצות

אלמנטים אקוסטיים קלים לתלייה

הפאנלים האקוסטיים הדקורטיביים שלנו מגיעים באיכות הגובב בשוק,
בין אם זה צמר זכוכית בדחיסות גבוהה או פוליאסטר, כאשר לרוב מדובר בחומרים ממוחזרים. מעבר לכך הוא עמיד בפני לחות, בעל תכונות בידוד יוצאות דופן, אינו שוקע וגם לא מתקלף. גם הניקוי שלו פשוט והוא אינו דורש טיפול מיוחד והכי חשוב היישום קל מאוד.

אריחים אקוסטיים מרחפים

חברת אקוסטיק פלוס עושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ובחומרים הטובים ביותר הפאנלים  בעלי ערכים אקוסטיים מעולים, קלים להתקנה , מגיעים במגוון צבעים ואיכותם גבוהה מאוד. 

האריחים האקוסטיים נתלים על ידי אביזרי תליה עדינים ומגיעים בצורות של עיגולים, ריבועים ומלבנים כאשר כל אלמנט תלוי בקבוצה או בנפרד.