כיצד להפחית רעש בחדר המכונות וליצור בידוד אקוסטי לקירות?

כיצד להפחית רעש בחדר המכונות וליצור בידוד אקוסטי לקירות?

רעשי עבודה בחדרי מכונות

חדרי מכונות ומפעלים בהם יש מכונות גדולות וכבדות אשר מפיקות רעש ללא הפסק נזקקים לבידוד על ידי ספוג אקוסטי לחדר מכונות או חסם רעש sb+ אשר יתן את המענה הנכון וימנע את רעשי המכונות ויצור מרחב שאינו פולט רעש החוצה.

השימוש בספוג אקוסטי או חסם רעש  sb+לחדר מכונות חשוב גם בהיבט הבטיחותי, בתוך אולם יצור או מפעל יצור קיימות לרוב מכונות רבות אשר פועלות במקביל ויוצרות רמת רעש גבוהה אשר גורמת חסמים תקשורתיים בין העובדים במפעל, קיימים לא מעט סיפורים על תקלות ביטחוניות שקרו בלא מעט מפעלים ואולמות ייצור בעקבות חוסר תקשורת מילולית בין כלל עובדי המפעל, תוארו מצבי חירום שלא תופעלו כראוי וכמובן הפעלת וכיבוי מכונות בשעות צורך דחופות שגרמו לפגיעה בחיי אדם.

בנוסף רעשי ויברציה אלו הרעשים המוכרים לנו אש פולטות מכונות ייצור גדולות, רעשים אלו הינם רעשים שנובעים מרעידת המכונה תוך כדי פעולתה, רעשים אלו גורים לרעש בלתי פוסק ובעזרת ספוג אקוסטי לחדר ממכונות ניתן ליצור בידוד אקוסטי לקירות למנוע את התפשטות הרעש וליצור אטימה וספיגה של הצלילים המרעישים את תוך המוצר המבודד.

בנוסף חברה או עסק שרוצים לתת לעובדים שלהם תנאי עבודה נוחים ובסיסים מין הראוי שיתקינו ספוג אקוסטי לחדר מכונות וימנעו מצב של אי תקשורת וחס וחלילה פגיעה בריאותית. הרעש בפעלי יצור אינו בריא כלל לאוזניים ועלולים לגרום לבעיות שמיעה לא פשוטות, לכן מומלץ למנוע בעיות אלו ולפעול במקצועיות ובכך להבטיח את הבטחון והמקצועיות של המפעל או העסק שלכם.

השימוש בספוג אקוסטי או חסם רעש sb+ לחדר מכונות מצוין ויעיל גם על מנת ליצור בידוד אקוסטי חיצוני למפעל או בידוד אקוסטי לקירות החדר ולמנוע בריחות רעש אל המבנים או המשרדים בקרבת מקום מה שעלול לגרום תלונות רבות ואף סכסוכים שאינם רצויים, התקנת בידוד שכזה יכולה לפתור את כלל הבעיות האלו ולתת לכם את השטח לעבוד בצורה נוחה וטובה ובתחושת ביטחון כללית לעסק שלכם, לשכנים שלכם, ולבריאות שלכם.

בשנים האחרונות אנשים רבים בוחרים ליצור בידוד בחדר המכונות שלהם בעזרת ספוג אקוסטי או חסם רעש sb+ לחדר מכונות ונמצאים מרוצים מאוד מהתוצאות.

כמובן שמומלץ לפנות לחברה איכותית וגדולה בעלת הידע המקצועי אשר נותן אחריות לעבודתה ותחות ביטחון ללקוחותיה.

מכונות מרעישות במיוחד: רעש גנרטור, רעש מדחס (קומפרסור), מגרסה רועשת, השחזה, רעש מפוחים, רעש מחרטה ועוד ועוד
הטיפול האקוסטי צריך להיות כזה שאינו מפריע לתפעול המכונה, לגישה וכמובן לאיוורור המכונה, יש להקפיד לעשות בידוד אקוסטי לקירות בצורה מקצועית על ידי אנשי מקצוע בחירים בתחום ולפנות לחברות וותיקות ואיכותיות, פעולת הבידוד חייבת להיות איכותית וטובה על מנת לייצר בידוד איכותי והרמטי למפעל ובכדי שלא יהיה צורך בתיקונים נוספים מידי שנה, הקפידו על כך ואל תתנו לאנשי מקצוע חובבנים לעשות עבורכם את העבודה.

בהצלחה

 

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם