ספוג אקוסטי לחדר מוזיקה

ספוג אקוסטי לחדר מוזיקה

חושבים לבצע בידוד אקוסטי לקירות חדר המוזיקה מעולה.

הסיבות לבצע בידוד אקוסטי לקירות הן רבות ונובעות מהרצון הגדול לשמור על סאונד נקי ואיכותי בתוך חדר המוזיקה וכמובן על מנת למנוע בריחה של צלילים ורעש כלפי חוץ ועל מנת לבודד בין הצלילים הנשמעים בחדר המוזיקה לבין מה שקורה בחוץ, על מנת לבצע בידוד אקוסטי בצורה הטובה ביותר יש לרכוש את החומרים הטובים ביותר, מה שבסופו של דבר מייצר את הבידוד האקוסטי בצורה הטובה ביותר הוא לא אחר מאשר ספוג אקוסטי איכותי לחדר מוזיקה החומר של הספוג האקוסטי יעזור לכם במגוון פרמטרים על מנת לייצר מרחב אקוסטי איכותי ונקי מרעשים

הסיבה הראשונה ליצור מרחב מבודד אקוסטית, היא הצורך להפיק את המירב מציוד הסאונד שלנו בחדר בו נפעיל אותו. לרוב אנו משקיעים עמל רב בהרכבת אולפן, אולם קולנוע או מופע ובבחירת מיטב הציוד, מהמיקרופונים ועד לרמקולים. אולם, למרבה צער, אף לא אחד מהמכשירים הללו מופעל בסביבה האקוסטית האידיאלית אליה שאף היצרן. למעשה, כדי להשתמש במכשור בצורה האידיאלית, עלינו להבין כיצד ניתן לתמרן, “לאלף”, את גלי הקול בחדר, כך שהציוד יישמע בדיוק כפי שהתכוון היצרן.

קול הבוקע מהרמקול הוא בדיוק כמו אור הבוקע ממנורה בחדר או חודר דרך חלון. האור לא נע במסלול ישר מהמנורה אל העין שלנו, אלא מכסה את כל החלל הפנוי בחדר, מוחזר, מסנוור ואפילו חודר לחדרים אחרים דרך חלונות ופתחים אחרים. אותו דבר קורה עם גלי קול. הם ימלאו את החדר, בכל הכיוונים ואף יחדרו ו"יחלחלו" לחדרים אחרים דרך הרצפה, התקרה והקירות מאחר וגלי קול מסוגלים לנוע ו"לזחול" בעזרת כל חומר קשה, נוזל ואפילו דרך גז, ובדיוק כמו אור הם ישתקפו ממשטחים קשים ויוחזרו לאוזנינו אינספור פעמים בצורת הדהוד מטריד.

ספוג אקוסטי לחדר מוזיקה עשוי על בסיס פוליאריטן אשר שומר על בידוד אקוסטי לקירות חזק ומסיבי בין מה שקורה בפנים למה שקורה בחוץ ומונע את השיקוף של גלי הקול לעוד ועוד מרחבים מחוץ לחדר המוזיקה, הספוג מיועד על מנת לשמור על מרחב של סאונד טוב ונקי ומגיע במגוון גדלים וסוגים, את ההדבקה של הספוג מומלץ לעשות על ידי איש מקצוע מקצועי שידע לתת לכם את השירות ואיכות העבודה הטוב ביותר.

קיימים בארץ מגוון חברות אשר מוכרות ספוג בידוד לחדר מוזיקה וכמובן חסם רעש sb+ מסוגים וחומרים שונים ולכן מומלץ לפנות לחברה טובה שעוסקת בתחום שנים רבות ותדע להנחות אתכם בצורה הטובה ביותר כיצד ליצור בידוד בחדר המוזיקה שלכם, עבודת הבידוד היא תורה שלמה ויש אנשים שחיים ונושמים אותה, אקוסטיקה היא תחום רחב ובעל ערך גבוהה עבור כל מוזיקאי או איש מוזיקה.

 

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם